God nyhed til juniorer: Gratis greenfee

Er du junior i Roskilde Golf Klub så kommer her en rigtig god nyhed. I en lang række klubber landet over kan du nemlig komme ud og spille gratis, hvis du har en betalende voksen med dig. For den betalende voksne er det endda muligt at tage op til tre juniorer med sig.

Roskilde er også med i denne ordning, så der kan også komme gæster til os på samme betingelser.

I alt er listen på ca. 125 klubber, der har denne ordning, så der er rigtig gode muligheder for at komme ud og spille.

I nærheden af os drejer det sig bl.a. om Hedeland, Køge, Ledreborg, Midtsjælland, Skovbo, Værebro og Skjoldenæsholm.

Der er endda også klubber, der tilbyder gratis greenfee til juniorer uden at man har en betalende voksen med.