Damedag, Herredag, singlegolf og parmatch er klar

Klubbens forskellige frivillige, der arrangerer aktiviteter i sæsonen, er i fuld gang med planlægningen, og flere har nu hele sæsonplanen klar og er klar til at modtage tilmeldinger.

Lige nu er følgende klar:

Klik ind på de enkelte aktiviteter og læs mere for at se, om det er noget for dig at være med i.

Aktivitetskalenderen er også ved at blive opdateret.

Her er nogle datoer, du skal være opmærksom på:

• Tirsdag den 4. april: Damedagen og Proshoppen holder modeshow
  • Søndag den 30. april: Her er der både Jyske Banks åbningsmatch og Golfens dag for evt. kommende nye medlemmer

Endelig er der også lige en reklame for et arrangement til sommer, hvor det vil være skønt med rigtig mange deltagere, nemlig midsommermatchen, der finder sted lørdag og søndag den 24. og 25. juni med middag lørdag aften.

Der kommer masser af andre aktiviteter i kalenderen – for alle typer af medlemmer i klubben. Der er også dannet et par 3 baneudvalg, så det er ikke kun på den store bane, at der sker noget.