Indtjekning for greenfee gæster flytter tilbage

Fremover skal greenfee gæster igen tjekke ind og betale på en automat, der er placeret ud for skranken til sekretariatet. Derfor bliver automaten ved proshoppen snart flyttet.

Og her kommer forklaringen, inden du når at sige: ”Jammen, der har den da stået før, hvorfor flytter I den nu tilbage?”

Sagen er den, at automaten blev flyttet på et tidspunkt, hvor der var underbemanding i sekretariatet – og proshoppen hjalp så med at løse den udfordring til glæde for alle. Nu er sekretariatet fuldt bemandet igen, og derfor er der nu truffet beslutning om, at automaten flytter tilbage her i løbet af den kommende tid.

Det bliver sådan, at selve greenfee-betalingsautomaten bliver placeret lige over for skranken til sekretariatet, mens den skærm, klubmedlemmerne bruger til at tjekke ind og udskrive scorekort på, bliver flyttet over på venstre side af døren ind til mødelokalet.

På den måde kan sekretariatet nemmere hjælpe greenfeegæster, hvis de har spørgsmål.

Forskellen mellem de to skærme er, at greenfeegæsterne – udover at tjekke ind – også kan betale med dankort på ”deres” skærm. Begge skærme kan bruges til indtjekning, hvis der er kø, også for klubmedlemmer, fx hvis der er turneringer, men brug fortrinsvis skærmen til venstre for mødelokaledøren – når den altså kommer op.