Tilbud til nye: Spil golf i tre mdr. for 995 kr.

I Roskilde Golf Klub har vi i 2017 et rigtig godt tilbud til jer, som ønsker at få en introduktion til golfspillet.

Det er et prøvemedlemskab, som varer tre måneder. Vi har afprøvet dette tilbud i 4-5 år, og har modtaget stor anerkendelse for det program, som du skal igennem som prøvemedlem.

Golf er en sport for livet. Golf kan spilles fra 4-5 års alderen til langt op i firserne. Via vores prøvemedlemskab får du mulighed for at finde ud af, om golf er noget for dig.

Prøvemedlemskabet koster 995 kr. For de penge får du bl.a. undervisning, både på hold og individuelt, du kan frit træne på vore træningsområder samt spille på vores par 3 bane. Ydermere kan du gratis låne golfudstyr til de forskellige aktiviteter, og du får mulighed for mentorvejledning. Vi starter hold til maj samt umiddelbart efter sommerferien.

Læs mere om indholdet af et prøvemedlemskab her på hjemmesiden eller kom ud i klubben på

Golfens Dag, søndag den 30. april mellem kl. 10 og 14

Kom bare uden tilmelding. Du får en rundvisning af en erfaren golfspiller og vi byder på et let måltid efter rundvisningen.

Du kan også melde dig til vores

Informationsaften, torsdag den 4. maj kl. 19

Her vil du og de personer, som allerede har tegnet et prøvemedlemsskab, få nærmere oplysninger om forløbet af prøvemedlemsskabet. Tilmeld dig til denne aften på eller ring til 46 37 01 81 senest mandag den 24. april.

Tilmelding til tre måneders fornøjelse

Her kan du melde dig til, hvis du har besluttet dig for at prøve i tre måneder. Du er stadig mere end velkommen til at deltage på informationsmødet – og i øvrigt også på Golfens Dag. Informationsmødet skal du dog melde dig til – se lige ovenfor.

Udvalg for prøvemedlemmer