Flotte ænder til 124 glade golfspillere

2016-11-rgk-andematch-29Slagter Frimanns andematch afsluttede matchsæsonen – og med bravour. Med totalt udsolgt blev den våde bane virkelig udfordret i en greensome turnering, hvor spillerne var sammen i par mod hinanden. Begge spillere slog ud fra teestedet, og valgte den bedste bold at spille videre med. Efterfølgende slog spillerne så hvert andet slag, indtil bolden var i hul.

Herunder kan du se et billedgalleri med alle vinderne og øvrige billeder fra dagen. Her til højre er det dagens to matchledere, Klaus Bønløkke og Erik Andersen, med sponsor Peter Frimann fra Slagter Frimann i midten.

Vejret holdt heldigvis nogenlunde tørt oven på en særdeles våd lørdag. Spillerne fandt i hvert fald ud af, hvorfor det ikke nytter noget at holde hul 10 og især hul 11 åbent i den våde tid. Så de to huller var også kun åbnet, fordi der var så stor tilstrømning til andematchen. Hullerne er nu lukkede igen.

Da deltagerne kom i mål, blev de mødt af Restaurant Kontorets menu bestående af frikadeller med kartoffelsalat, brød og salat.

Og derefter blev vinderne fejret – seks par i både A- og B-rækken fik ænder med hjem.