Klubben har fået et informationsudvalg

Der er nu etableret et informationsudvalg, som indtil nu har afholdt to møder for at få sat rammerne til udvalgets arbejde.

Informationsudvalget består af:

• Henrik Overgaard Pedersen
  • Dorte Qvist
  • Hans Kristian Olesen
  • Jens Krøis (bestyrelsens repræsentant)
  • Anders Schnack (daglig leder)

Her kan du se kontaktinformation på og fotos af udvalgets medlemmer.

Udvalget har udarbejdet et forslag til ”Formål, ansvar og retningslinjer”. Det skal godkendes af bestyrelsen, og vil herefter blive lagt her på hjemmesiden i lighed med øvrige udvalgs ”Formål, ansvar og retningslinjer”, efterhånden som de er klar. Det er bestyrelsens målsætning, at alle udvalg og klubber i klubben har sådan et kortfattet dokument, så der er klare linjer for alle aktiviteter i klubben.

Informationsudvalget opgaver er ikke endelig defineret. Det gælder også omfanget, men allerede nu kan du kontakte udvalgets medlemmer, hvis du har ideer eller spørgsmål, du gerne vil sprede ud til andre grupper eller alle medlemmer. Denne kontakt kan enten være pr. mail, telefon eller når man løber ind i et udvalgsmedlem og fortæller, hvad du har på hjerte.

For at sikre at der kommer information ud til alle medlemmer fra alle udvalg, vil bestyrelsen gerne have, at hvert udvalg vælger en kontaktperson, der løbende holder informationsudvalget opdateret med de ideer og opgaver, der arbejdes med og igangsættes af de enkelte udvalg. Udvalgene bliver også bedt om at vælge en budgetansvarlig.

– Med faste kontaktpersoner for både information og økonomi får klubben nemmere ved koordinere sæsonens mange aktiviteter, et bedre overblik når vi skal lægge budget og langt mere synlighed over, hvad der foregår i klubben. Vi håber på den måde, flere medlemmer får mulighed for at deltage i klubbens arrangementer, fortæller daglig leder, Anders Schnack, der også er den, der samler overblikket over klubbens mange kontaktpersoner.

– Det er ikke nødvendigvis nogen stor opgave at være kontaktperson, og for nogle mindre udvalg og klubber i klubben kan den samme person godt have flere opgaver. Men det letter kommunikationen og sikrer både åbenhed og synlighed – ikke mindst over, hvor mange frivillige, der laver et kæmpe stykke arbejde for at sikre et godt klubliv med mange aktiviteter, siger Anders Schnack.