Stor ros til klubben fra turneringsarrangører

Roserne vælter ned over en række af klubbens frivillige, som i weekenden bidrog til at få afviklet to store arrangementer på vores egen bane. Også sekretariatet samt ikke mindst greenkeeperne og ”Restaurant Kontoret” får meget positive ord med på vejen fra de to arrangører af henholdsvis landsdelsfinaler for juniorer og finaler for Regionsgolf.

Her kan du læse de rosende ord fra de to turneringsarrangører – sendt til vores formand, Kim Møller Behrend, som straks videregiver rosen til alle jer, der var involveret i de to arrangementer:

Først ordet til Helge A. Frederiksen, der er DGU turneringsleder og som stod for landsdelsfinalen for juniorer:

Efter veloverstået landsdelsfinale vil jeg som turneringsleder sige mange tak for den hjælp og opbakning, jeg blev mødt med.

Takken er til de medlemmer, der stillede op som hjælpere, forecaddies, startere, scoreregistrering og administrativ hjælper.

Også tak til ”Restaurant Kontoret”, hvor Allan – med hjælpere – fik forplejningen under midtvejspausen til at forløbe gnidningsfrit og uden stress for spillerne.

Måske en speciel tak til Nick og hans greenkeeper ”svende”, der gav deltagerne en bane i perfekt stand – udfordrende men fair. Niels Yde fortjener også et ekstra klap på skulderen og en stor tak for hans indsats dagen lang bag PC skærmen, som sikrede os, at vi til stadighed var resultatmæssigt helt opdateret – også på GolfBox – så forældre og andre interesserede kunne følge slagets gang.

Endelig en tak til klubbens medlemmer for forståelse for, at de ikke kunne komme ud på banen, på de tider som de plejede – sådan en dejlig sensommer søndag.

Uden klubben og klubbens medlemmers opbakning ville det jo ikke være muligt at gennemføre en sådan turnering for de unge golfspillere. Tak for hjælpen.

Helge A. Frederiksen

Samme weekend var Roskilde Golf Klub værter for en række finaler i Regionsgolf – denne gang uden at vi selv havde hold med.

Herunder kan I læse, at formand for Regionsgolf, Jon Munthe, også var meget tilfreds:

På vegne af Regionsgolf Øst sender jeg en meget stor tak for lån af jeres bane, klubhus og frie bolde.

Tak til formand Kim Møller Behrend for dit besøg på dagen. En speciel tak til Erik Christiansen og Per, som bistod matchledelsen begge dage fra morgen til aften.

Også en stor tak til restauratør Allan Jensen for et overdådigt buffetbord fredag og for en meget lækker dagens ret lørdag. Ham skal I passe godt på.

Jeg er overbevist om, at I vil gense mange af deltagerne til nye runder.

Alle havde en super dag.

De bedste hilsener
John Munthe

Her kan du læse Erik Christiansens indlæg om finalerne i Regionsgolf.