Roskilde var vært for regionsgolffinaler

Roskilde Golf Klub havde fornøjelsen af at afholde Regionsgolffinaler fredag den 9. og lørdag den 10. september.

Fredag havde vi gunstart kl 9.30 i følgende rækker: Veteran plus, Veteran elite, Veteran A, Veteran B og Veteran C.

Der deltog hold fra Kokkedal, Helsingør, Simons, Trelleborg, Værebro, Furesø, Kokkedal, Sorø, Rønnede og Skovbo.

2016-09-regionsgolf-finaler-2Vejret var nogenlunde, og der var rigtig mange spændende kampe. En holdkamp blev afgjort på hul 18 med sidste put så det var meget lige.

Alle de vindende hold skal deltage om 14 dage i Værløse og spille om DM. Efter runden var der fælles spisning og præmieuddeling.

Lørdag var det seniorer, der skulle spille. Her deltog hold fra: Fredensborg, BGK-NBGK ( Bornholm), Kokkedal, Smørum, Furesø og Simons.

Her var der løbende start fra kl. 12. Efter de enkelte matcher var der spisning og præmieuddeling. Ligeledes for seniorerne går vinderholdet videre til DM i Værløse om 14 dage.

Alle hold udtrykte stor tilfredshed med dagenes forløb og Roskilde Golf Klubs arrangement.

Herfra skal der ligeledes lyde en tak til Roskilde Golf Klub – Kontoret, Per Olivarius og Henning Doktor, uden jeres indsats var det ikke blevet sådanne nogle gode dage.

Hilsen
Koordinator i Roskilde Golf Klub