Med kort varsel: Match lørdag for prøvemedlemmer

På lørdag den 10. september er der match for dette efterårs prøvemedlemmer.

Der spilles en match for Prøvemedlemmer lørdag den 10. september med gun-start kl. 10.30. Sidste tilmelding er fredag kl. 12 – se nederst.

Gun-start betyder, at alle slår ud samtidigt på forskellige huller. Du skal altså være klar noget før – så mødetid er kl. 10 ved hul 1 på Par 3 banen.

En af trænerne vil arrangere hold og start – supporteret af de frivillige hjælpere, Christa og Hans, der efterfølgende står for det fortsatte arrangement.

Efter matchen tælles scorerne op – og vinderen kåres.  Derefter har Allan fra vores glimrende restaurant lovet at servere flæskesteg-sandwiches og øl/vand på vores veranda – i det gode vejr, som vi har bestilt. Det bliver nok omkring kl. 13.

Det samlede arrangement koster kr. 50.- inkl. det hele.

Det er med meget kort varsel, at informationen omkring turneringen kommer ud. Prøvemedlemmerne har – udover denne nyhed på hjemmesiden – også fået en mail ud, men det ændrer ikke ved, at timingen omkring information og planlægning af matchen er faldet ned mellem to stole.

– Der er annonceret et ”Golf og grill” arrangement den 10/9 i programmet for prøvemedlemmer i efteråret.
Sådanne arrangementer er baseret på frivillige i vores forskellige udvalg, og netop dette er smuttet for os i forbindelse med, at udvalgsmedlemmer kommer til og udvalgsmedlemmer holder op efter lang tro tjeneste. Men vi forsøger nu at rette op på det – og beklager naturligvis den korte snor, men vi håber, at rigtig mange vil komme alligevel, trods det at vi har kikset arrangementet lidt. Husk, at det ofte er de lidt pludselige indskydelser og arrangementer som ender blandt de største succeser, fortæller daglig leder i sekretariatet, Anders Schnack.

Tilmelding kan ske ved at sende en mail til .

Bemærk, at sidste tilmelding fredag den 9. september kl. 12.