Spænding og flot deltagelse ved generationsmatch

Søndag den 4. september blev den længe ventede generationsmatch afholdt i Roskilde Golf Klub. 34 spilllere var tilmeldt til ”greensome” match, hvor voksen/barn skulle spille sammen mod andet hold ”voksen/barn”.

Vejrguderne forudsagde regn, og de fik ret. Det var en våd start, der dog ikke afholdt spillerne fra at fremmøde med store forventninger og kampgejst. Regnen blev ikke så volsom og der kom tørvejsophold flere gange.

Helle, fra vort dygtige sekretariat, havde administreret tilmeldingerne og udskrevet scorekort, som dagens matchleder, Vinni Smith, uddelte til deltagerne.

2016-09 Generationsmatch 01Vinni satte generationsmatchen i gang kl. 8.30.

Omkring fire timer senere var deltagerne kommet igennem den våde bane, og alle med fine resultater. Så gode scores, at det var svært at finde de tre vinderhold.

Efter endt match serverede ”Restaurant Kontoret” det store tag-selv bord med lækre salater, hjemmebagt brød, ovnbagte kartofler, diverse kød samt kyllingesticks m.m.

Søren samlede scores sammen og opgjorde resultatet. Spændingen var stor, og forventningerne ligeledes. Hvem havde vundet?

Lasse i Proshoppen havde sponsoreret fine præmier.

Søren kunne med stor gælde meddele, at:

• 3. præmien gik til Silas & Bo Østergaard
  • 2. præmien gik til August & Søren Thulin
  • 1. præmien gik til Kenneth & Bjarne Jensen

Johannes var dagens ”pressefotograf”, og han ”skød” billeder af vinderne.

Tak for en hyggelig dag og en sjov generationsmatch.

På vegne af juniorudvalget
Søren Frøsig Rasmussen