Så er tilmelding til næste par 3 turnering i gang

Der er ved at komme liv i klubbens par 3 matcher – takket være en lille gruppe frivillige, der i år har arrangeret i alt fire små turneringer. Denne lille gruppe har bestået af medlemmer, der selv spiller mest på den store bane, så ambitionen er at få dannet et par 3 udvalg bestående af spillere, der selv er par 3 medlemmer eller flexmedlemmer. Et par stykker har meldt sig, men flere er absolut velkomne. Kontakt sekretariatet, hvis du er interesseret i at være med.

Tilmelding til næste turnering søndag den 21. august er nu i gang. Det er den tredje match i rækken. De to første matcher blev afviklet som stablefordmatcher. Nu prøver vi slagsspilformen, dog i den variant at der standses ved syv slag på par 3 huller og otte slag på par 4 huller, hvis bolden ikke er kommet i hul inden da. Vinder er den spiller, der har brugt færrest slag.

Alle par 3 og flexmedlemmer er meget velkome.

Her kommer du til siden med mere information og tilmelding.