Roskilde familietriumf på Bornholm

Julie Falk Scrollert på Nordbornholms Golfklubs hjemmeside
Julie Falk Scrollert

En lille familie fra Roskilde Golf Klub har været på Bornholm og i den grad gjort sig bemærket. Far Jan, datteren Julie og sønnen Jakob deltog alle i Bornholm Master med 52 deltagere, og selv ikke i deres vildeste fantasi havde de vel forestillet sig, hvad deltagelsen kunne ende med.

Men her kommer det imponerende resultat:

Familien Falk Schollert tog sig nemlig af 1., 2. og 5. pladsen i turneringen. Julie blev nr. 1 ud af alle, Jakob blev nr. 1 hos herrerne og far Jan sluttede selv på en flot femteplads.

Hertil kommer, at Julie vandt tættest på hullet på hul fire, og både Julie og Jakob vandt længste drive. Også vandrepokalen gik til de tre fra Roskilde, så gad vide, om de må være med næste år…

Bornholms Tidende var på plads og skrev en historie, vi desværre ikke har fundet på deres hjemmeside.

Her er linket til GolfBox med den imponerende resultatliste.

Jakob Falk Scrollert
Jakob Falk Schollert ved præmieoverrækkelsen