Frivillige søges til klubbens byggeudvalg

I Roskilde Golf Klub har vi et byggeudvalg. Pt. består det af et bestyrelsesmedlem, daglig leder og et medlem yderligere.

Nej, det er ikke os der vedligeholder bygningerne!

Udvalget er med reference til bestyrelsen ansvarlige for mangeartede projekter: Ombygning, nybygning, renovering etc.

Der skal genereres ideer og rentable løsninger.

Blandt de projekter, ideer og forslag der pt tales om kan nævnes:

• Ombygning / tilbygning til klubhus. Vi mangler plads til restauranten. Vi kunne have en bedre indretning som muliggjorde samarbejde mellem sekretariat og shop bedre.
  • Møde og undervisningslokaler.
  • Ungdomsfaciliteter.
  • Der ligger en del materiale om energi besparende tiltag, som der skal arbejdes videre med.
  • Osv.

Byggeudvalget indstiller gennemarbejdede forslag til bestyrelsen, som tager beslutning om mindre projekter eller indstiller større projekter til generalforsamlingen.

Er der en der har kompetencer på området ville det være dejligt, fx arkitekt, bygningsingeniør etc. Vigtigst er det dog at finde medlemmer, der har lyst og interesse for sagen.

Kom forbi sekretariatet eller ring til undertegnede om det.

Anders
Daglig leder