Gerne flere frivillige …

Vi kan fortsat bruge flere frivillige til vores ”ad hoc udvalg”.

En gruppe medlemmer har stillet op nogle gange, og næste arbejdssession er planlagt. Blandt andet er der tidligere ordnet terrasser omkring klubhuset, klippet hæk og buskads, etc.

2015-09 klub og anlaeg 3Der var meget fint rundt omkring efter sidste gang vores frivillige team tog fat. Desuden hyggede alle sig i det gode vejr.

Imidlertid holder det jo ikke evigt – desværre.

Faktisk har vi fået en par henvendelse her i sekretariatet omkring ”manglende fejning” af terrassen. Der kunne da også godt være brug for at sætte frekvensen af arbejdes sessions lidt op, og vi kunne godt bruge nogle flere frivillige, som kunne tage del i det hyggelige sociale samvær omkring vedligeholdelsen af arealerne omkring vores dejlige klubhus.

Vi prøver at undgå at trække for meget på greenkeeperne til disse opgaver, da vi mener, deres tid er bedst brugt på banerne – det er de nemlig rigtigt gode til.

Opgaver som ”arealerne omkring klubhuset” kræver ikke særlige kompetencer, bare godt humør og lyst til at bidrage til fællesskabet.

Opgaver som disse bør være de sidste, vi køber os til at få løftet.

Skriv en mail eller kontakt os på anden måde i sekretariatet, hvis du har lyst til at give en hånd med et par gange gennem sæsonen.

Hilsen

Anders