Tilmelding åben til midsommergolf og fest

Nu er det muligt at tilmelde sig Midsommermatch lørdag og søndag den 26. juni – med spisning, fest og dans lørdag aften i klubhuset. To dage med masser af golf og glæde.

Midsommermatch er en af klubbens største og mest populære arrangementer gennem tiderne, og i år bliver den genoplivet, forhåbentlig med mange deltagere. I skrivende stund har 20 deltagere allerede fundet vejen til tilmelding, men der er plads til mange flere.

Konceptet ved Midsommermatchen er lidt speciel i forhold til klubbens andre matcher. Turneringen er nemlig for firemandshold, så du melder dig til sammen med tre andre. Jeres vigtigste opgave lige nu er at finde på et godt navn til jeres hold – og så ellers forberede godt humør til to gode dage på banen og en fantastisk aften i klubhuset.

Det er også muligt at melde sig enkeltvis – i så fald bliver du sat sammen med andre, som også har meldt sig en og en.

Her kan du se Midssommermatchens side her på hjemmesiden – den indhenter informationer direkte fra GolfBox. Du skal logge ind på GolfBox for at tilmelde dig turneringen.

Tilmelding til spisning og fest foregår direkte til Restaurant Kontoret.

Ekstra information:

• Pris: 600 kr. pr. hold – 150 kr. pr. deltager for at spille
  • Festbuffet: 250 kr. pr. person
  • Både lørdag og søndag vil der mulighed for at købe morgenmadsbuffet i Restaurant Kontoret fra kl. 8 til kl. 10. Pris: 85 kr
    Efter matchen vil der være sponsoreret frokostbuffet med danske frokostretter

Selv turneringen:

• Der spilles stableford i to lige store rækker med 7/8 sph over 36 huller.
  • De 3 bedste score pr. hul er tællende.
  • Der spilles med max handicaptildeling på 48,0
  • Matchstart cirka kl. 8 – afhænger af tilmeldinger
  • Præmie til de 3 bedste hold i hver række A og B
  • Bedste nettoscore (samlet over begge dage i række A og B)
  • Nærmest hul 5-7-13-17 (begge dage)
  • Længste drive hul 18 (begge dage og både damer og herrer – drivet behøver ikke være på fairway

Glæd dig til Midsommermatch.