Åbningsmatch 8. maj – plads til 180 deltagere

Så er det tid til den formelle åbning af sæsonen. Det sker ved en åbningsmatch, hvor der er plads til ikke færre end 180 medlemmer.

Det er Jyske Bank Åbningsmatch søndag den 8. maj. Tilmeldingsfrist er onsdag den 4. maj kl. 23.59.

Her kan alle med et handicap mindre end 48 deltage. Der bliver tre lige store rækker, A, B og C. A-rækken spiller slagspil, mens B og C rækken er stableford.

Jyske Bank er vært ved lidt forplejning efter matchen – og der er præmieuddeling, når hver række er færdigspillet.

A rækken starter først, derefter B og så C rækken. De præcise tidspunkter afhænger af deltagerantallet, men A-rækken slår først ud, sandsynligvis ved 8-tiden (måske tidligere) – og de sidste slår ud kl. 12 eller lidt senere.

Her kan du læse mere om Jyske Bank Åbningsmatch.

Du skal tilmelde dig via GolfBox – fx her fra forsiden af www.roskildegolfklub.dk. Du skal logge ind og derefter finde turneringen under “Klubturnering” nederst til venstre i menuen.