Portrætfotos af frivillige

Roskilde Golf Klub er en klub med mange frivillige. Uden jer – ingen klub. For at gøre jeres arbejde og udvalg ekstra synlige kan man finde jer alle på hjemmesiden under “Kontakt”, men det ser lidt trist ud uden billeder. Det hjælper sikkert på fællesskab og synlighed, når vi kan vise, hvem der passer de forskellige opgaver i klubben. Derfor arbejder vi i den kommende tid på at få taget portrætbilleder af jer.

Dorte Qvist, der selv er frivillig i klubben, har tilbudt at hjælpe med disse portrætfotos, og jeg selv tager også gerne billeder af jer.

Det tager ikke mange minutter pr. person. I er også velkomne til selv at tage kontakt til Dorte om et tidspunkt, fx når jeres udvalg alligevel mødes. Dortes mail er: .

En anden af klubbens medlemmer, Jørgen Wicklow Larsen, hjælper også med fotos af banen og dens omgivelser, og andre i klubben er også velkomne til at bidrage, så vi kan få endnu mere liv på hjemmesiden. Det kan både være med glade mennesker, sjove situationer, billeder af børn eller voksne på banen, dyreliv eller hvad I ellers har lyst til.

Henrik Overgaard