Golfens Dag blev en succes

Golfens dag i Roskilde Golf Klub søndag den 17. april blev en succes. Vi er derfor meget glade for at kunne byde velkommen til i alt 67 prøvemedlemmer (i skrivende stund) i vores dejlige klub.

På selve dagen fik vi 18 nye prøvemedlemmer, 2 juniorer samt 1 flexmedlem. Gæsterne på dagen blev vist rundt af 20 frivillige hjælpere, som alle gjorde en rigtig god indsats – mange tak til dem.

Gæsterne fik foruden en rundvisning, en kort golflektion af klubbens trænere på drivingrangen og afsluttede besøget i Restaurant Kontoret med en flæstestegsandwich, pommesfrites og en øl eller en vand.

Vi afholder informationsmøde for klubbens nye prøvemedlemmer onsdag d. 20. april kl. 19 i klubhuset. Er du ikke skrevet op endnu, så er du også velkommen.

Her kan du læse om tilbuddet om prøvemedlemskab.