Golfens Dag søndag 17. april kl. 10-14 – kom og besøg os

2015-09 mennesker voksne 10Overvejer du at begynde at spille golf, men er du ikke helt sikker?

Vil du godt lige prøve at slå til bolden, se klubben og få lidt mere at vide om mulighederne, inden du beslutter dig?

Så kom forbi og besøg os i Roskilde Golf Klub søndag den 17. april. Du kan komme uden at melde dig til på forhånd, og du kan komme når som helst i tidsrummet kl. 10-14.

Vi vil tage godt imod dig, fortælle lidt om klubben, vise dig rundt – og du får også mulighed for at slå nogle slag med lidt instruktion fra vores trænere.

Vi byder også på lidt at drikke og spise.

Du kan komme helt uden forpligtelse til at blive medlem. Får du lyst til at prøve, så kan vi anbefale vores særlige prøvemedlemskab, hvor du har tre måneder til at finde ud af, om golf er noget for dig. Du får både træning og kan låne udstyr, og vi har forskellige arrangementer i løbet af prøveperioden.

Her kan du læse mere om prøvemedlemskab – der er også tilmelding her via hjemmesiden.

Ses vi i klubben til Golfens Dag?

På Golfens Dag er der også et særligt “kom-og-se/prøv” arrangement for interesserede handicappede – også mennesker med svære handicap er velkomne.

Læs mere om Golfens Dag for handicappede.

Vores adresse er Margrethehåbsvej 116, 4000 Roskilde.