Bedre forhold for greenkeeperne

2016-03-RGK-Gedevadgaard-03Efter mange år med dårlige forhold er der nu virkelig sket noget på klubbens greenkeepergård, som er tilholdssted for de ansatte, der passer på vores bane.

– De ansatte har haft nogle usle forhold, men nu er vi ved at rette op på det, fortæller Brian Harder fra bestyrelsen, og chefgreenkeeper Nick Bosholdt fortæller, at alle er glade for de nye forhold, der netop er blevet klar.

Der er blevet etableret to bruserrum, to toiletter og et omklædningsrum med skabe. Der er også kommet et tørreskab, der hurtigt kan bringe tøjet rart at gå i igen efter en våd dag på banen.

– Der er nu også kommet både vaskemaskine og tørretumbler, og der er også en opvaskemaskine på vej. Næste skridt bliver så en forbedring af både køkken og frokoststue, men det er endnu ikke planlagt, siger Brian Harder.

På billederne kan du se de nye forhold i det tidligere klubhus, der nu fungerer som opholdssted for klubbens greenkeepere.

På det øverste billede ses Brian Harder, greenkeeperne Steen Jensen og Niklas Fischer samt chefgreenkeeper Nick Bosholdt. Niklas er også med på billedet i bruseren og herunder står Nick ved bordet, hvor vaskemaskine og tørretumbler er placeret. Det sidste billede er huset, hvor greenkeeperne hører til.

2016-03-RGK-Gedevadgaard-07

2016-03-RGK-Gedevadgaard-06