Vil du være med til singlegolf?

Har du ingen partner at spille med og kunne du godt tænke dig at møde nye golfspillere?

Så har Singlegolf i Roskilde Golf Klub et godt tilbud til dig. Fire gange i løbet af sommeren er der spilledage – inklusiv en afslutning med en særlig ”best ball match”.

Singlegolf er for alle uanset handicap, køn og alder. Vi har fokus på hygge og på at lære hinanden at kende, så vi får udbygget vores netværk i klubben, fortæller Lene Rasmussen fra singlegolf.

2016 sæsonen byder på flere ændringer i forhold til premieren sidste år.

– I 2015 blev deltagerne delt op i små hold af fire personer, som selv skulle aftale og booke tid. Det viste sig at være svært at koordinere for rigtig mange hold, så derfor har vi i år valgt at have fire faste spilledage. Hvis man så ikke kan på en eller flere af vores spilledage, så skal man tage kontakt til os i udvalget, så vil vi forsøge at arrangere en alternativ spilledato, fortæller Lene Rasmussen og Ole Dahl fra Singlegolf udvalget.

Der er åben for tilmelding via Singlegolfs egen side, hvor du også kan finde de konkrete spilledatoer og kontaktpersoner.