Golfrestauranten har åbent – fuldt menukort pr. 1. april

2016-02 Restaurant Kontoret Allan-Laura 2“Jeg vil stå på hovedet for medlemmerne”.

Sådan proklamerede kok Allan Jensen, da han vandt “kapløbet” om at blive ny forpagter af restauranten i Roskilde Golf Klub.

Og han blev bogstaveligt taget på ordet – og stillede velvilligt op til et foto med formand Kim Møller Behrend.

Allan på hovedet sammen med formand Kim.

Nu er tiden kommet til det med at stå på hovedet i restaurantmæssig forstand, og Allan er i fuld gang. Restauranten har åben hver dag kl. 10-16, indtil videre med et begrænset sortiment, men du kan stadig få frokost til en rimelig pris.

Fra 1. april åbner Allan med et fuldt menukort – og du kan allerede nu se, hvad restauranten kommer til at byde på.

Restauranten har fået sin egen side, hvor du kan se åbningstider og menue – og læse om mulighederne for at få mad med hjem eller bestille til større selskaber.

Her kan du se siden for Restaurant Kontoret.