Tilbud til nye: Spil golf i tre mdr. for 995 kr.

Har du ikke spillet golf før, har lyst til at prøve, men er usikker, om det er noget for dig?

Så er det måske her i foråret, du skal kaste dig ud i forsøget. Vi har nemlig et særligt tilbud, som både er åbne for helt nybegyndere, men også for dig, som har spillet før og som gerne vil i gang igen eller måske bare vil finde ud af, om Roskilde Golf Klub er noget for dig.

Vi har et særligt introduktionsforløb i dette forår. Spil i tre måneder for 995 kr. og få disse fordele med:

• En times ugentlig træning med en af vores protrænere
  • Lån golfudstyr af os
  • Gratis bolde på driving range
  • Frit spil på par tre banen samt på vores træningsanlæg
  • Undervisning i regler og mulighed for at bestå golfkørekortet, så du senere kan spille på den store bane

Her kan du læse mere om tilbuddet og tilmelde dig.

Vil du vide mere, så er der to muligheder for at komme ud i klubben og få ekstra information, inden du beslutter dig:

Golfens Dag, søndag den 17. april mellem kl. 10 og 14.

Du får en rundvisning af en erfaren golfspiller og vi byder på et let måltid efter rundvisningen.

Informationsaften, onsdag den 20. april kl. 19

Her vil du og de personer, som allerede har tegnet et prøvemedlemsskab, få nærmere oplysning om forløbet af prøvemedlemsskabet.

Er du allerede tilmeldt som prøvemedlem, så dukker du bare op.

Men er du endnu ikke tilmeldt, så giv vores sekretariat besked, om at du kommer. Mail til  eller ring til 46 37 01 81 senest mandag den 16. april.

Golf er en sport for livet. Golf kan spilles fra 4-5 års alderen til langt op i firserne. Via vores prøvemedlemskab får du mulighed for at finde ud af, om golf er noget for dig.

Vi har afprøvet dette tilbud i 4-5 år, og vi har modtaget stor anerkendelse får det program, som du skal igennem som prøvemedlem.

Vi glæder os til at se dig.