Afslutning singlegolf

Så fik vi afviklet afslutningmatchen den 5. september 2015, hvor vi var 19 deltagere i matchen og 18 til spisning bagefter.

Vi startede dagen med morgenmad og kaffe og fik hilst på hinanden, inden vi gik ud og spillede texas scramble.

Humøret var højt, scores var gode og vejret var noget afvekslende, dvs. lidt sol, lidt regn og masser blæst.

Restauranten havde sørget for god forret og dejlig grillbuffet til os, så alle var godt mætte bagefter.

Vinderne af stablefordturneringen blev

1. Torben Wennemoes, 128 point – Gavekort til pro-shoppen
2. Henrik Haugaard, 126 point – Gavekort til pro-shoppen
3. Arne Beyer, 117 point – Gavekort til pro-shoppen
4. Inge Nicolaisen, 114 point – Sportstaske doneret af Jyske Ban
5. Just Schouboe, 112 point – Håndklæde doneret af Jyske Bank

Vinderen af konkurrencen i runde 3 var Susser Illum – Æske med 4 små Martini

Vinderen af konkurrencen i runde 4 var Just Schouboe – Æske med 4 små Martini

Vinderne af afslutningsmatchen var

1. Rita, Torben, Inge – Hold 4 –bruttoscore på 74 slag – præmierne var greenfee billetter doneret af klubben

2. Iben, Henrik H, Lene – Hold 1 – brutto på 78 slag – præmierne var en paraply doneret af Jyske Bank

3. Inge Lise, Jens, Ole – Hold 2 – bruttoscore på 80 slag – præmierne var en pose med købmandsvarer

4. Arne, Dorte, Inger Lise – Hold 5 – bruttoscore på 82 slag – præmierne var æske med 4 små Martini

Tættest på flaget på hul 18:

Dorte – 3 bolde

Just – 3 bolde

Tættest på flaget på hul 7:

Torben – Præmien var 1 greenfee doneret af klubben

Tættest på flaget på hul 17:

Henrik H – 1 æske med bolde og pitch fork fra Jyske Bank

Tak til jer alle for deltagelse i matcherne og i afslutningen.

Også stor tak til klubben for præmier og opbakning.

Vi håber at fortsætte i det nye år og vil arbejde på et nyt koncept for matcherne og modtagerne gerne ris, ros og input.

Singlematch Udvalget

Heidi – Ole – Lene