Ny dato for generalforsamlingen

Kære medlemmer

En overvældende tilslutning, mere end 250 medlemmer betød at vi af sikkerhedsmæssige årsager måtte aflyse den indkaldte generalforsamling i torsdags. Det ærgrer os naturligvis, men vi må først og fremmest tænke på medlemmernes sikkerhed.

Vi har nu fundet et nyt sted som kan huse os og det betyder at vi afholder den ordinære generalforsamling onsdag den 22. april kl. 19.00 på Lynghøjskolen, Lynghøjen 107 i Svogerslev. Vi er klar over at det er samme dag som herredag, men med så kort frist har vi måtte vælge en dag og sted, der har de faciliteter vi har behov for.

I forbindelse med generalforsamlingen fik i kort forinden præsenteret 2 nye kandidater til bestyrelsen. I denne forbindelse har vi efterfølgende modtaget flere henvendelser der udtrykte bekymring for den korte tidsfrist til opstilling af nye kandidater. Held i uheld har nu givet mere tid til denne proces. Denne opfordring er hermed givet videre til medlemmerne og skulle der være ønskes om en udsendelse af præsentation af en ny kandidat, kan dette ske til sekretariatet, som så sender præsentationen videre til medlemmerne.

På vegne af bestyrelsen

Jan Eriksen
formand

Se siden med indkaldelse, beretning og referat.