Ny leder i Roskilde Golf Klub

Det er med stor glæde at bestyrelsen kan præsentere Thomas Wichmann som klubbens ny forretningsfører.

Thomas har de seneste fem år været ansat som forretningsfører i Trelleborg Golf Klub og tidligere været sekretariatschef i Skjoldnæsholm Golf Center, ligesom Thomas har gennemført UNC Sports Management uddannelsen med fokus på golfsporten. Så Thomas har baggrunden i orden når han den 1. april starter i sekretariatet her i Roskilde.

Thomas, der er 40 år, startede med at spille golf som junior i Hjortespring Golfklub og spiller i dag til handicap 8,7.

Thomas har sammen med sin samboende planer om at flytte til Roskilde. Der bliver lejlighed til at hilse på Thomas i forbindelse med klubbens generalforsamling den 27. marts 2014.