Nyt DM til klubbens juniorer

2013 DM_vindere_U19_1Klubbens U19A hold i AON juniorhold turneringen gentog bedriften fra 2012 og vandt igen det Danske mesterskab for hold.

Holdet der består af Victor Høier Barsøe, Victor Emil Madsen, Jonas Wenckens og Jakob Falk Schollert, der alle er 14 eller 15 år, skulle egentlig slet ikke have deltaget i U19A rækken der er for spillere op til 19 år, men i rækken for spillere op til 16 år, derfor er resultatet så meget flottere, da deres modstandere gennem alle sæsonens kampe har været 2 til 3 år ældre.

I finalen der blev spillet søndag den 6. oktober på Værløse Golf Klubs flotte bane, var modstanderne fra Randers Golfklub, matchen blev nøjagtig så spændende som forudset. 1. singlen Victor Høier Barsøe og 3. singlen Victor Emil Madsen delte begge deres match, men da 2. singlen Jakob Falk Schollert var 3 op inden hul 16, var det nok med en deling af dette hul, men Jakob satte trumf på og vandt også hul 16 og der med det Danske Mesterskab.

Stort tillykke til drengene og holdkaptajn Freddy Falk.