Meld dig ind

Her kan du blive medlem af Roskilde Golf Klub. Udfyld og send formularen, så opretter vi dig som medlem og sender dig en mail retur med, hvordan du betaler. Du får også et medlemsnummer og en kode til GolfBox. Vi bruger GolfBox til at booke tider på vores to baner og i visse tilfælde også ved tilmeldinger til arrangementer.  Du får en mail retur, så snart sekretariatet er klar med oplysningerne. Uden for ferie og weekender går der normalt 1-2 dage.

Her kan du læse mere om kontingenter og forskellen på de enkelte medlemstyper.

For at leve op til kravene om persondatabeskyttelse har Roskilde Golf Klub udarbejdet en ”Privatlivspolitik”. Denne politik beskriver bl.a. hvilke data klubben har om dig som medlem, hvorfor, og hvad de bruges. Den kan du læse her, inden du melder dig ind.

Ja tak, jeg vil gerne være medlem af Roskilde Golf Klub:

Indmeldelse

• Hvis du har et handicap skal du kunne dokumentere det via din tidligere klub.
  • DD skråstreg MM skråstreg ÅÅÅÅ
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.