Ny mikro eller junior

2016-08 juniorer spil 12Roskilde Golf Klub har en mikro- og juniorafdeling med flere end 50 spillere, og vi er altid glade for at udvide med nye.

Man kan starte som ”mikro” fra 5 til 9 år, og som ”junior” fra 10 til 18 år. Der er ingen krav om, at man har spillet golf før. I Roskilde Golf Klub er der et ungdomsudvalg, der laver sjove aktiviteter for mikro- og juniorspillere, og samtidig hjælper pro-shoppens medarbejdere gerne nye spillere i gang. Vi skal først og fremmest have det sjovt og lære spillet.

Den bedste måde at komme i gang på, er ved at kontakte klubbens sekretariat og efterfølgende aftale et møde med proshoppen. Det er klubbens pro (pro = træner), der vurderer på hvilket hold og spilniveau man som ny spiller starter.

Her melder du dig ind.

Træningssæsonen er fra april til september (man er altid velkommen til at henvende sig, også selv om det er senere end april).

Kig også i menuen ”aktiviteter” og ”ungdom” her på hjemmesiden. Her finder du flere oplysninger om de mange tilbud, der er til mikro’er og juniorer.

Vi glæder os til at byde dig velkommen

Med ungdommelig golfhilsen
Ungdomsudvalget