Tirsdagsmatch for prøvemedlemmer

Tirsdagsmatcher er spil for prøvemedlemmer, der i deres “lær-golf-at-kende”-període på otte uger kan komme om tirsdagen for at spille og samtidig få hjælp og vejledning.

En vigtig del af prøvemedlemsforløbet er nemlig at lære at begå sig på golfbanen.

Derfor arrangerer begynderudvalget 9-huls spil på Skjoldungebanen følgende tirsdage i foråret 2024:

De første slår ud fra 1. tee kl. 17 og herefter kommer de øvrige tilmeldte spillere.

Der vil være erfarne golfspillere (mentorer) tilstede, og det er her, du lærer at begå dig på golfbanen, lærer hvordan man tæller point, hvordan reglerne bruges i praksis, får øvet det, du lærer i undervisningen i praksis mm.

Det giver også mulighed for at skabe nogle kontakter med andre prøvemedlemmer, som man kan lave spilleaftaler med i prøveperioden.

Efter runden samles vi i Restaurant Birdie, hvor du kan købe en forfriskning og nyde sammen med dem, du har spillet med.

Udstyr kan som vanligt lånes i skuret ved boldmaskinen.

Du skal tilmelde dig matchen i Golfbox senest søndagen før. Du finder matchen under Klubturnering, Tirsdagsmatch for prøvemedlemmer 2024. Du kan også klikke på datoerne herover. For at tilmelde dig, skal du logge ind med dit medlemsnummer (38-xxxx) og din kode.

Du skal selv medbringe et antal bolde – man mister altid nogle undervejs, tees, pitchfork, blyant.