Mixmatch

Begivenhedsdetaljer

Denne begivenhed varer fra 19 maj 2018 indtil 21 september 2024. Det optræder næste gang den 5. maj 2024

• Kategorier:
  • Kommende datoer:

Mixmatch

Mixmatch, en social turnering

”Alle fuldtidsmedlemmer er velkomne til at spille med i ”Mixmatch”, som er en hyggelig turnering med plads til max 34 deltagere.

Vi spiller match fire gange i løbet af sommersæsonen – enten lørdag eller søndag på bestemte spilledage og vi bestræber os på, at alle hver gang kommer til at spille med forskellige for at lære hinanden at kende.

Mixmatch er en løbende stablefordmatch over 3 gange samt en afslutningsmatch. Sæsonen er fra maj til september.

Vi hygger os med fælles morgenmad inden vi spiller. Alle der har tid og lyst kan tilmelde sig morgenmaden fra gang til gang. Vi informerer om dagens match en ½time før første start. Mange af os spiser frokost sammen efter spillet.

Til afslutningsmatchen spiser vi fælles morgenmad, spiller holdspil slutter af med middag samt præmieoverrækkelse.

Der kan arrangeres erstatningsrunder for de runder, du eventuelt er forhindret i at spille.

Prisen for at deltage i årets turnering er 175 kr. som går til præmier og tilskud til afslutningsmatch.

I 2024 kan der max være 34 deltagere.

Turneringen

Vi spiller stableford, og alle runder er tællende i den samlede turnering. Den spiller, der har scoret flest stableford points over de tre første runder, er turneringens vinder. Der vil være en vinder i både dame- og herrerækken.

Herudover vil der i stablefordmatchene være nogle små spil som “ekstra krydderi” – fx fairway hits mm.

På afslutningsdagen spiller vi holdspil.

Præmier

Der vil være præmier til vinderne af hhv. stablefordturneringen og afslutningsmatchen både for damer og herrer.

Her finder du link til tilmelding via GolfBox.

Tilmelding åbner mandag den 18. marts 2024 og fristen for tilmelding er mandag den 22. april 2024. Dog bliver der lukket før, hvis det maksimale deltagerantal på 34 bliver nået før tilmeldingsfristen

Du skal logge på for at tilmelde dig – og du bliver samtidig opkrævet 175 kr. i betaling.

Turneringsdage i 2024:

• Søndag 5. maj 2024
  • Lørdag 29. juni 2024
  • Lørdag 17. august 2024
  • Lørdag 21. september 2024 – afslutningsmatch

Efter afslutningsmatchen er der præmieoverrækkelse.

Der vil være tilmelding/afmelding til både match samt morgenmad FØR hver match. Derudover kan der arrangeres erstatningsspil for de dage, du evt. ikke kan deltage.

Dem, der har lyst, mødes også i december, hvor vi ønsker hinanden god jul med en jule-øl, ligesom vi engang i løbet af vintermånederne går ud for at spise sammen på en restaurant i Roskilde.

2016-05 Singlegolf 2Nye er meget velkomne – alle kan deltage blot de er fuldtidsmedlemmer i Roskilde Golf Klub.

Vi har tre faste spilledage og en afslutningsmatch og har det rigtig hyggeligt.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte en af udvalgets medlemmer – se under “Kontakt”.

Mixmatch får en speciel mailadresse, som skal bruges til at kommunikere med de tilmeldte spillere. Den mail kommer til at stå her, når den er klar.

Heidi Molin

heidimolin00@gmail.com