Singlegolf

Singlegolf er ophørt fra og med 2024 og er erstattet af “Mixmatch”.

Link til Mixmatch.

Golfsingler er ikke nødvendigvis “singler”

For at deltage i vores hyggelige singlegolfmatch skal du ikke nødvendigvis være “single”.

Singlegolf er for alle fuldtidsmedlemmer, uanset om du er gift, samboende eller enlig. Du kan også deltage i singlegolf, selv om din partner også spiller golf – dog kan par ikke deltage sammen i singlegolf. Her henviser vi i stedet til Parmatch. Og spiller I Parmatch, så kan en af jer ikke samtidig være med i Singlegolf.

Her kan du læse om Parmatch.

Du kan deltage uanset køn, alder og handicap, for der er tale om en social turnering. Her får du mulighed for at spille med andre og lære nye medlemmer at kende.

Vi spiller i alt fire runder inklusiv afslutningsmatch.

Alle, som har tid og lyst, mødes til morgenmad, inden vi spiller, og mange af os spiser frokost sammen efter spillet.

Til afslutningsmatchen spiser vi morgenmad, spiller golf og slutter af med middag samt præmieoverrækkelse.

Der kan arrangeres erstatningsrunder for de runder, du eventuelt er forhindret i at spille.

Prisen for at deltage i årets turnering er 175 kr., som bl.a. går til præmier.

I 2023 kan der max være 34 deltagere.

Turneringen
Vi spiller stableford, og alle runder er tællende i den samlede turnering. Den spiller, der har scoret flest stableford points over de tre første runder, er turneringens vinder. Der vil være en vinder i både dame- og herrerækken.

Herudover vil der i nogle af matcherne være nogle små spil som “ekstra krydderi” – fx fairway hits mm.

På afslutningsdagen spiller vi holdspil.

Præmier
Der vil være præmier til de bedste i stablefordturneringen og til vinderne af afslutningsmatchen

Turneringsdage i 2023:

• Lørdag den 22. april
  • Lørdag den 24. juni
  • Lørdag den 19. august
  • Søndag den 24. september – afslutningsmatch

Efter afslutningsmatchen er der præmieoverrækkelse.

Der vil være tilmelding/afmelding til både match samt morgenmad FØR hver match. Derudover kan der arrangeres erstatningsspil for de dage, du evt. ikke kan deltage.

Vi plejer derudover at gå ud at spise sammen på en restaurant i Roskilde engang i vintermånederne og i december mødes vi og ønsker hinanden god jul med en jule-øl.

2016-05 Singlegolf 2Hvis du ikke var med i 2022 kommer her lidt ekstra information.

Alle kan deltage i vores aktiviteter uanset handicap, lige fra handicap 54-0.

Vi har tre faste spilledage og en afslutningsmatch og har det rigtig hyggeligt.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte en af udvalgets medlemmer – se under “Kontakt”.

Singlegolf er nedlagt fra 2024.