Singlegolf og Parmatch er klar til tilmeldinger

Vi er kun i januar, og alligevel er mange af klubberne i klubben langt med planlægningen af sæsonens aktiviteter. Det gælder også Singlegolf og Parmatch, der nu er klar med information og tilmelding til 2018 sæsonen.

Navnet singlegolf kan snyde lidt. Du behøver nemlig ikke at være single for at deltage, hverken i ægteskabelig forstand eller golfmæssigt. Eneste restriktion er, at du skal være fuldtidsmedlem, og både dig og din partner kan ikke begge være med i singlegolf.

Hvis I vil spille sammen, så er der heldigvis Parmatch. Her er der nemlig krav om, at I skal være gift, samboende eller kærester.

Her finder du siden med information og tilmelding til Singlegolf – herunder også datoerne for de fire faste spilledage.

Her du siden med information og tilmelding til Parmatch – herunder også datoerne for de tre faste spilledage.