Restaurant siger tak for god modtagelse – starter med vildt

Klubbens nye forpagter af restauranten, Peter Lassen, er kommet godt og lidt hektisk fra start. Hektisk forstået på den måde, at der har været mere travlt, end han på forhånd havde regnet med.

Men han er glad og takker mange gange for modtagelsen.

”Der har været mere travlt, end jeg var blevet stillet i udsigt af både bestyrelsen og af de tidligere forpagtere. Folk har været ”sultne”, og jeg skal da indrømme, at der er et par gange, hvor efterspørgslen har været så stor, at jeg næsten er blevet taget med bukserne nede, men det er gået fint, og jeg vil godt sige stor tak til klubbens medlemmer for en varm og overvældende velkomst både til mig og mine medarbejdere og til vores koncept,” siger Peter, der glæder sig til en god sæson.

Han er startet med et vintersæson menukort, som du kan finde på Restaurant Birdies side, og her kan du allerede også se en forsmag på, hvordan sommerkortet kommer til at se ud. Her kan der dog stadig nå at komme nogle justeringer.

Åbningstiderne i Restaurant Birdie er her til vinter alle ugens dage kl. 10 til køkkenet lukker ca. kl. 16. Lukketiden kan blive justeret lidt afhængig af antallet af gæster.

Fra 1. april bliver åbningstiderne til ca. kl. 21 på hverdage og ca. kl. 18 i weekender.

To vildtaftener i februar

Første store arrangement i restauranten bliver to helt særlige aftener, hvor køkkenet kommer til at vise et noget højere niveau, end der er mulighed for til hverdag.

Peter har nemlig lavet en aftale med af hans gode kokkevenner om, at de sammen laver en eksklusiv vildtaften med en overdådig vildtbuffet, med flere forretter og afsluttende med ostebord og en stor dessertbuffet.

Prisen er 525 kr. eksklusiv drikkevarer. Peter får til lejligheden et helt særligt vinkort, man kan vælge mellem.

Det hele foregår fra kl. 18 fredag den 9. og lørdag den 10. februar – begge dage er der plads til 50 deltagere.

Tilmeld dig ved at ringe til Peter eller i restauranten.

Læs mere om menuen her på Restaurant Birdie siden – se under ”Events & selskaber”.