Info fra proshoppen – bonus og golfrejsepladser

Her kommer lidt information fra protræner Lasse Frølich:

Kære medlemmer

Først og fremmest skal der lyde en stor tak fra proshoppens team for den sæson der er gået. Vi takker ydmygt for den support, vi mærker og den atmosfære vi har i klubben. Martin søger nye udfordringer, og det er ingen hemmelighed, at han vil blive savnet. Processen omkring en ny medarbejder er i fuld gang, og jeg lover, at I ikke vil blive skuffet.

Et par praktiske informationer vedr. undervisning og bonuspoint i shoppen.

Gennem sæsonen har vi indført et bonussystem på køb i butikken. Denne bonus skal anvendes inden 31/12 ellers bortfalder den. Det samme gør sig gældende for undervisning. Eventuel tilgodehavende skal være brugt inden 31/10, ellers bortfalder den.

Åbningstider i oktober er uændret. man-tors 10-18 fredag 10-16 og lør-søn 9-16.

I november og december er der weekendåben.

Til foråret er der to golfture. Den ene til Spanien er endnu ikke fuldt tegnet, så der er stadig mulighed for at tegne sig til en plads.

Her kan du læse mere om turen til Spanien 18.-25. marts 2018.

Lasse Frølich Kristensen