Imponerende scorer ved kryds-og-tværs match

80 eventyrlystne golfspillere var mødt op for at opdage vores bane, som den var sat op til Carlsbergs Cross Country Match søndag den 1. oktober.

Intet var som det plejer, selv par 3 banen var inddraget med et enkelt teested til opsætningen af den bane, som vi troede, vi kendte så godt.

Selv om vejret ikke var det bedste, blev der scoret godt, bl.a. med to holes in one af Michael Aksglæde og Finn Bredager Jørgensen på hul 6 som det så ud i søndags, et kort par 3 hul.

Damerne spillede fra samme tee som herrerne, heraf de lidt lavere scores.

Der var tre spillere med 24 point: Vibeke Hansen, Ebba Harboe og Else Juul.

På andenpladsen med 25 point: Anne Marie Larsen.

Men på en suveræn førsteplads med 32 point: Tina Donstrup.

I herrernes B række var der to med 39 point, som besatte 3 og 4 pladsen: Søren Hansen og Gert Dejbjerg.

På andenpladsen med 42 point: Johnny Hansen.

Men med 43 point: Bo Sponholtz.

Også i A rækken skulle der målfoto til. Tre spillere scorede 41 point: Arne Beyer, Michael Aksglæde og Jan Birger Nielsen, som besatte 4. 3. og 2. pladsen.

Det var bestyrelsesmedlem Jens Krøis, der delte præmier ud. Men han måtte pænt vige posten, da han selv besatte førstepladsen med imponerende 45 point.

Tillykke til vinderne.

Cross Country er en spændende og anderledes måde at opleve vores bane på.

Tak til Carlsberg, som var sponsor for matchen.

Matchudvalget, Jan Hoffmeyer