Det afgørende put – resultater og fotos

I weekenden blev klubmesterskaberne i hulspil afviklet. Der blev spillet rigtig flot golf og der var flere meget tætte kampe, som først blev afgjort på hul 18.

Se masser af billeder og link til resultater længere nede.

I damernes kvartfinale kunne man ikke nøjes med 18 huller. Matchen blev først afgjort på hul ”20”. Efter hul 18 stod det stadig lige, så matchen fortsatte på hul 1, og blev afgjort på hul 2.

Det var også tæt på at blive tilfældet i herrerækken, hvor Jakob Falk Schrollert og Mads Emil Boas var helt lige, indtil hul 18. Mads landede i bunkeren, mens Jakobs bold lå lige uden for green. Begges indspil lå 1-2 meter fra hullet, men Mads puttede desværre lige forbi, så Jakob fik chancen for at putte i hul og vinde kampen. Og det var lige, hvad han gjorde.

Der blev spillet i godt vejr, og da finalerne startede søndag kl. 12 skinnede solen og temperaturen steg til ”korte ærmer”.

Vinderne af hulspilsfinalerne:

Veteraner:

1. Jørn Buch-Madsen
  2. Torben Svendsen

Seniorer:

1. Carsten Nielsen
  2. Brian Harder

Damer:

1. Dorte Pyll Truesen
  2. Anne Sofie Siebuhr

Herrer:

1. Jacob Falk Schollert
  2. Mads Emil Boas

Vi sluttede af i klubhuset med præmieoverrækkelse til alle vinderne over de to weekender (slagspil, stableford og hulspil).

(Enkelte vindere gik hjem med en medalje med forkert indgravering. De kan henvende sig i sekretariatet og få den rigtige medalje udleveret).

Du kan finde alle resultater fra klubmesterskaberne på GolfBox – her er siden på vores egen hjemmeside, der henter resultater direkte fra GolfBox.

Se resultater og billeder fra mesterskaberne i slagspil og stableford, der blev afviklet weekenden før.

Mvh.
Matchledelsen

Tak til medlem og fotograf Jørgen Wicklow samt matchudvalget med klubbens kamera for gode billeder fra dagen.

Se billederne fra præmieoverrækkerne:

Se billeder fra spillet på banen og en tur i søen bagefter: