Støt golfklubben, når du køber på nettet

Roskilde Golf Klub er med i en ny ordning, der er startet af en af klubbens medlemmer, og som er blevet en stor webshop, som langsomt breder sig ud over hele landet.

Foreningssalg.dk hedder den virksomhed, som Menno Maat har stiftet sammen med Lejrevennen Martin Nielsen. 1. april i år gik de i luften – og allerede nu er der ca. 800 webshops tilknyttet.

Roskilde Golf Klub er en af de foreninger, der har lavet aftale med Foreningssalg.dk, og det betyder, at du indirekte støtter klubben, når du handler. Pengene kommer fra den virksomhed, du handler hos – de betaler til Foreningssalg.dk, når der er solgt varer via deres hjemmeside – og nogle af disse penge går så til klubben.

Handler du på nettet – og finder din webbutik via Foreningssalg.dk – så søger du først efter Roskilde Golf Klub og så kan du ellers handle helt som normalt. Har du rabatkoder, særlige tilbud eller lignende, så får du også glæde af dem.

Det er lidt forskelligt fra webshop til webshop, hvor mange penge der går til golfklubben – men alle salg resulterer i et beløb til klubben.

Og hvad kan man så handle?

”Med ca. 800 webshops i alt – og flere er på vej – så er der et meget bredt udbud af alt, hvad man har brug for i hverdagen. Det er alt fra elartikler til skønhed, mode, rejser og hotelophold. Tøj, sko samt hotelophold og bookinger via hotels.com og booking.com er blandt bestsellerne og her kommer der også flest penge i klubkassen”, fortæller Menno Maat, der tilføjer:

”For butikkerne er Foreningssalg en nem og billig måde at markedsføre sig på – de skal kun af med penge, når der sker et salg. På den måde er konceptet både en fordel for butikken, for os og for klubben”.

Foreningssalg er også på Facebook, hvor de både lægger historier og særlige tilbud op til klubmedlemmer, så ved at følge den side, får man ofte ekstra gode tilbud. Deler man opslagene, så får endnu flere kendskab til Foreningssalg.dk og dermed større chance for flere penge i klubkassen.

”Så spred gerne budskabet – det gavner klubben”, lyder det fra Menno Maat.

På billedet ses Martin Nielsen til venstre og Menno Maat til højre.

Her på hjemmesiden har vi lavet en særlig side med klubbens indkøbs- og rabataftaler. Der er nemlig også en for OK Benzin. På siden kan du få et overblik over, hvordan man gør – Foreningssalg.dk har oven i købet lavet en lille film, der viser fremgangsmåden.

Her er siden med indkøbs- og rabataftaler. Den ligger under “Om klubben” i topmenuen.