Så lykkedes det – mentorer fundet til 57 prøvemedlemmer

I sidste uge annoncerede udvalg for prøvemedlemmer efter flere mentorer, der vil hjælp nye i gang i klubben. Her ugen efter er der kommet nok.

Formanden for udvalget, Freddy Brix, er meget glad for resultatet. Det betyder rigtig meget for prøvemedlemmerne, at de har et klubmedlem med til at hjælpe, når de skal finde ud af spillet, kende banen og lære klubben at kende.

Der bliver helt sikkert brug for flere mentorer igen til foråret, men lige nu er der altså nok til at dække alle de prøvemedlemmer, der starter deres efterårs-forløb i denne uge.

Der er kommet rekordmange prøvemedlemmer i år. Før sommerferien var der 86, hvoraf 55 er blevet meldt ind i klubben. Her i efteråret er der 57 tilmeldte – et meget flot resultat. Der er altid færre om efteråret.

I foråret var der 31 mentorer – i efteråret var der brug for 23. Nogle er gengangere, men der er også nye imellem, og de beretter om mange sjove og givende oplevelser i kontakten med de nye.

Her kan du se udvalget for prøvemedlemmer.