Ny match på par 3 banen – lørdag 2. september

Så afholdes enkeltmatch nr. 3 på par 3 banen i denne sæson. Det sker lørdag den 2. september. Der er mødetid senest kl. 9.45, hvor der udleveres scorekort fra det lille mødelokale med dør ud mod hul 1 på par 3 banen. Når alle er mødt, gives en kort information om matchen og alle deltagere går til de anviste huller, så vi alle er klar til start kl. 10.

Sidste frist for tilmelding er fredag den 1. september kl. 12.

Efter matchen er der præmieuddeling og spisning i klubhuset.

Matchfee er 75 kr. i kontanter eller mobilpay, der betales på dagen. Beløbet anvendes til præmier samt to stk. smørrebrød og en lille øl eller sodavand.

For at være evt. præmieberettiget skal spilleren have deltaget minimum en gang i tirsdagsmatcherne eller en enkeltmatch på par 3 banen og der fået et handicap.

Matchen afvikles efter samme regler som tirsdagsmatcherne.

Tilmelding på hjemmesiden og sidste frist for tilmelding er fredag den 1.september kl. 12. Evt. afbud efter dette tidspunkt gives til  mail: eller sms 23303052.

Max. 36 deltagere efter først til mølle princippet.

Her er siden med information og tilmelding.

Par 3 aktivitetsudvalget.