Mere information om Pink Cup 8/8 – for alle fuldtidsmedlemmer

Som tidligere nævnt er Pink Cup flyttet til den 8. august 2017.

Da matchen er åben for alle fuldtidsmedlemmer – damedagsmedlemmer, optimister, alle andre damer, herrer, paragolfere, juniorer – spiller vi ikke “almindelig” damedag denne dag.

Tilmeldingen er åben i GolfBox, men det er også muligt at tilmelde sig og betale på selve dagen. Matchfee er 125 kr. og er bindende. Vi spiller i to damerækker og en herrerække.

Der vil være buffet kl. 19.30 – Tilmelding til spisning foregår på Damedagens opslagstavle.

I forlængelse af buffeten vil der være præmieoverrækkelse, lotteri og auktion over et maleri doneret af Anne Marie Winther.

Har du spillet godt og er i præmierækken, men kan ikke deltage om aftenen, gemmer vi præmien til dig.

Vi håber, du vil være med til at spille og støtte det gode formål. Vi vil sætte stor pris på, om du vil opfordre andre spillere i Roskilde Golf Klub til at deltage.

Damedagsudvalget