Midsommermatch gennemføres – festmiddag er aflyst

I den kommende weekend er der Midsommermatch med ca. 70 tilmeldte – og der spilles som planlagt både lørdag og søndag.

Lørdag aften skulle der have været en stor festmiddag – men denne festaften er nu blevet aflyst på grund af for få tilmeldte. Der har med andre ord været flere, der har været interesseret i turneringsspillet end i festen om aftenen.

Midsommermatch er en særlig match for fire-mands hold, hvor der spilles både lørdag og søndag.

I GolfBox kan du se hold og resultater – de bliver også vist her på hjemmesiden under Aktiviteter – Turneringer og matcher – Midsommermatch.

Her er invitationen med priser, dagens program, menu og lignende. – det er programmet for dagen, inden festmiddagen lørdag aften blev aflyst.