Kvalifikationskampe til Junior Cup landsdelsfinale

Resultater fra Junior Cup Kvalifikation i ROGK, den 18. maj 2017

Så fik vi afholdt kvalifikationsmatchen til Junior Cup, landsdelsfinale, som spilles den 3. juni 2017.

Der var 15 friske og glade unge mennesker, som mødte op til en golfrunde i det mest fantastiske sommervejr, som en golfspiller kan ønske sig.

2017-05 RGK Junor Cup 2Med fælles hjælp og godt humør lykkedes det at få alle sendt afsted på runden. Alle årgange godt blandet på fire ”bolde”. Og efter 4-5 timer var alle sikkert hjemme i klubhuset igen.

Resultatet er nu gjort op og herunder kan I se, hvem der skal afsted til landsdelsfinalen den 3. juni 2017.

Spillestedet bliver offentliggjort med startlister ca. 10 dage før. Enten skal der spilles i Maribo eller Brøndby.

Resultatliste:

Årg. 05

• Vinder Mads Larsen

Årg. 04

• Vinder Rasmus Bornæs
  • Runner up Christoffer F. Andreasen

Årg. 03

• Vinder Nicklas Smith Mølholm
  • Runner up Andreas Frandsen

Årg. 02

• Vinder Marcus Jensen
  • Runner up August Kindall Thulin

Årg. 01

• Vinder Mads Emil Boas

Årg. 00

• Vinder Andreas Groth Christensen
  • Runner up Pete Phetsut

Årg. 99

• Vinder Christian Kindall Thulin
  • Runner up Lukas Boy Arlt

Alle bedes sætte dagen af i kalenderen, men hvis du/I allerede nu ved at du/I ikke kan spille, så meld tilbage til Vinni, med det samme.

Dem som ikke skal spille, kan også sætte dagen af og komme og bakke op om Roskilde Golf Klub. Der er altid brug for moralsk støtte og opbakning.

Mange hilsner
Ungdomsudvalget