Glade mikrospillere til golf om onsdagen

2017-05 RGK mikro 2Om onsdagen mellem kl. 17 og 18 har de yngste medlemmer i klubben (mikroerne) træning.

Onsdag den 17. maj mødte 14 nuværende og kommende mikroer til træning. Vejret var højt solskin, så det var helt perfekt til en omgang træning.

Vi startede træningen som altid med opvarmning, hvor dagens disciplin var balancegang. Herefter var der tid til lidt slagtræning, inden vi bevægede os til putting green. Her puttede mikroerne to og to efter mål, udformet som My Little Ponyer, legetøjsbiler og safaridyr.

Store (9-årige), som små (3-årige) giv ivrigt til værks og ramte alle målene. Vi var endda så heldige, at Allan (restauranten) dukkede op med is til glæde for alle mikroer.

Forrige træning den 10. maj var i kulde og regn, men seks glade mikroer dukkede op og der blev løbet stafet og spillet golf-rundbold.

Mikro-trænerne, Anne Sofie og Emil, siger mange tak for nogle hyggelige timer i mikroer og forældre/bedsteforældres selskab og vi glæder os til endnu flere gennem sæsonen.

Mikroerne træner på udvalgte onsdage – på mikroernes egen side er der en kalender, hvor dagene fremgår. Her kan du også læse mere om, hvad mikrogolf i Roskilde Golf Klub går ud på.