Ros/ris postkassen bliver pillet ned – men genopstår elektronisk

En postkasse med ideer og forslag til bestyrelse og baneudvalg bliver nu pillet ned. Det er meget sjældent, at der dumper noget ned i den – mindre end et forslag om året – men det betyder nu ikke, at klubben har opgivet at få ris, ros og forslag fra medlemmer og gæster. Tværtimod.

Mange kommer forbi sekretariatet, siger et par ord, lægger en seddel eller kontakter mundtligt en eller flere personer fra klubbens udvalg. Men det kan nogle gange være lidt svært at holde styr på alle indmeldingerne. Derfor er der nu lavet et side med en formular på hjemmesiden, hvor det er muligt at komme af med sine input.

Meldingen herfra går så til sekretariatet, som sørger for at sende inputtet videre til de rette modtagere. Du kan aflevere ris, ros og forslag både med og uden navn på, men vil du gerne have svar tilbage eller give klubben mulighed for at indhente ekstra oplysninger, så skal du opgive din mailadresse i forbindelse med dit input.

Her kan du se siden med ris, ros og forslag.