Fyldt til infomøde for prøvemedlemmer

Torsdag aften afholdt udvalg for prøvemedlemmer informationsmøde for de ca. 70 der allerede havde tilmeldt sig de tre måneders medlemskab.

Udvalget anslår at ca. 65 mødte op, hvor der var flere, der ikke have købt prøvemedlemskabet.

Efter mødet meldte der sig flere, så der i de næste tre mdr. vil være mindst 83 prøvemedlemmer.

På mødet blev orienterede Lasse fra Proshoppen, om de tre mdrs. Træningsforløb, og repræsentanter fra udvalget gav en indføring i hvilke opgaver mentorerne har i samarbejdet med prøvemedlemmerne

De 85 nye er det største antal tilmeldte, klubbens har haft siden starten af disse prøve arrangementer, og udvalget for prøvemedlemmer ser derfor, at der vil blive et pres på par 3 banen, idet denne bane er til rådighed for disse nye, hvor de kan gå sammen med mentor eller også selv.

Udvalget håber på forståelse og hjælpsomhed blandt øvrige medlemmer, når de møder prøvemedlemmerne i klubbens faciliteter, så disse nye får en positiv og god oplevelse af golf spillet og klubben.

Udvalget for prøvemedlemmer