Mere vinterspil for prøvemedlemmer 12/2

Søndag den 12. februar har klubbens nye udvalg for prøvemedlemmer igen arrangeret en match målrettet de nye, der startede i efteråret.

Det bliver så anden match på en måned, for lørdag den 14. januar blev der spillet og hygget på banen – og efterfølgende var der fælles frokost på Restaurant Kontoret.

Næste match bliver gennemført efter samme koncept, dog er Restaurant Kontorets køkken lukket i februar måned. Øl, vand, kaffe og the kan stadig købes i baren, som er åben og har man lyst, er man velkommen til at medbringe sin egen mad.

Det er muligt at tilmelde sig matchen allerede nu.

”Det var en herlig oplevelse at prøve at spille golf om vinteren”, lød det fra deltagerne i årets første match.

”Og så fik vi genopfrisket svingteknikken  samtidig.”

Til den første match var der seks deltagere – målet er at komme højere op næste gang, men matchen bliver gennemført, bare der er mere end én tilmeldt.