Prøvemedlemmer positive over god start

Her kommer et resume af besvarelserne i en spørgeskemaundersøgelse, som i år blev sendt ud til efterårets prøvemedlemmer. 11 har svaret.

Alle roser det arbejde, der gøres for at de får en god oplevelse og efterfølgende tegner et af de medlemskaber, som klubben tilbyder.

I svarene fremhæves specielt den fornemmelse, at man altid er velkommen og får et ”hej” eller anden hilsen i klubben, hvad enten det er udenfor eller inde i klubhuset.

Et gennemgående tema i besvarelserne er stor tilfredshed med vore pro’ers undervisning, imødekommenhed og ikke mindst tålmodighed.

Den indsats, som mentorerne gør, får ligeledes store roser, for at: ”vi prøvemedlemmer” kan lære at forstå golfens teknikker, spillet og de etiske regler. Mentorordningen får stor ros.

Nu er det hele ikke kun roser, så der er også forslag til forbedringer, hvor specielt hele problematikken omkring regler, golfprøve m.m. besvares som værende ” ikke nemt”. Det vil vi prøve at rette op på.

Den samlede pakke til ”prøvemedlemmer” får megen anerkendelse, da den indeholder de ting, som nye har brug for til en start: (træning, udstyr der kan lånes, brug af par 3 banen, mentorordning samt matcher for prøvemedlemmer m.m.).

Næste hold prøvemedlemmer starter umiddelbart efter Golfens Dag, som er 30. april 2017. Forinden vil udvalget for prøvemedlemmer kontakte nuværende mentorer for en tilkendegivelse om fortsat at deltage i arbejdet. Der vil også på hjemmesiden blive opfordret til at flere erfarne medlemmer sig som mentor.

Udvalg for prøvemedlemmer