Hvad mener du om klubbens hjemmeside?

Klubbens nye hjemmeside har nu været i funktion i en hel sommersæson, og informationsudvalget er ved at gøre klar til næste sæson. Derfor vil vi gerne høre input fra udvalg, klubber i klubben og helt almindelige medlemmer. Er der gæster fra andre klubber, der også kunne have en mening om Roskilde Golfklubs hjemmeside set med en gæsts øjne, så må I også meget gerne medvirke.

Infoudvalget satte i første omgang en frist for tilbagemelding til torsdag den 8. december 2016. Det skyldes, at udvalget holdt hjemmesideevalueringsmøde lige efter denne dato.

Men vi er selvfølgelig stadig interesserede i at få input, så har du lyst til at give din mening til kende, så udfylde skemaet længere nede på siden.

Vi har lavet et lavpraktisk spørgeskema uden karakterer mellem 1 og 10. Det har vi gjort, fordi vi gerne vil have nogle konkrete input.

Det er ikke et krav, at du skriver dit navn – vi er mest af alt interesserede i at få input. Men har du ikke noget imod det, så ser vi selvfølgelig helst, at vi kan se, hvor forslag og kommentarer kommer fra.

Bedste hilser fra

Informationsudvalget

Herunder kan du udfylde spørgeskemaet:

• Skriv gerne din mening om nyhedsbreve på mail, klubbens Facebook-side og den lukkede Facebook-gruppe, "Roskilde Golf Klub - fra medlem til medlem" - det er her, I kan debattere med hinanden.