Sidste kapitel i føljetonen om boldautomaten og kortlæserne

Der har været mange problemer med vores kortlæsere i år, både i forhold til at få bolde ud af automaten på driving range og med hensyn til adgang til vores “bag-lade” med skabe til vores golfudstyr.

DGU kortene er ikke kodet med ens magnetisk styrke, og det har givet udfordringer med at finde den rigtige kortlæser.

For at klare dagen og vejen er der derfor delt ekstra kort ud til boldautomaten, og da kortlæseren på bagladen heller ikke kunne læse alle DGU kort, har der også været udelt ekstra kort til dette. Nogle medlemmer har endda været helt oppe på tre kort.

Nu er læserne på boldautomaten imidlertid skiftet for nogle uger siden, og kortlæseren på bagladen er også skiftet for et par dage siden – og de virker!

Der har ikke været problemer siden – derfor tør vi godt annoncere denne sag lukket, som det fremgår af overskriften.

Alle DGU kort virker alle steder! Du behøver derfor kun det ene kort.

Hvis du ikke har DGU kort og er par 3 medlem eller prøvemedlem, så virker dit blanke hvide kort, hvor der bare står et nummer på, til både boldautomat og baglade.

Derfor:

1. Alle hvide kort med RoGK Logo og nummer bedes afleveret i sekretariatet. De kan ikke bruges til noget mere
  2. Alle med DGU kort, der har fået et ekstra kort af den ene eller anden slags bedes aflevere det i sekretariatet

Vi kan genbruge kortene, så husk at aflevere dem.

Sekretariatet